و نیز...

قالب پرشین بلاگ


و نیز...
دل نوشته ای برای همه
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و نیز.. و آدرس vaniz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خوبان همیشه،

آری اینبار با این فرمت بنده را میخوانید،از دریچه لوکس بلاگ..میدانم مهم نیست که از کجا ببینید و از کجا بنویسم ،مهم دیدار چشمان شما به دستان حقیر از نوشتن من است که گاهگاهی خطی از سر امید بر دفتر میراند .

امیدوارم نوشته هایم برایتان وقت گیر نباشد.من به وبلاگ قبلم دیگه کار آنچنانی ندارم ولی سعی میکنم زنده نگهش دارم و به زیادت از این دریچه در خدمت نگاه پربارتان قلم فرسایی میکنم....

 

خوش آمدید

 

 



نظرات شما عزیزان:

باده
ساعت23:08---14 ارديبهشت 1390
سلام.........

خوشحالیم از نو آمدنتان.....

در انظاریم، ونیز.......
پاسخ:سلام باده جان در حد spaceخوشحالم کردی که سر زدی بازم پرپر میزنم برا دوباره بودنت.نازدونه گل بادوم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 1:23 ] [ و نیز... ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

و اینها هر آنچه است که از دل بر می آید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 31606
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1